Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 12, Number 17
Quelle(2012), (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterForeign Countries; Educational Change; High School Graduates; Public Education; Career Readiness; College Readiness; Federal Aid; Financial Support; Public Sector; Competition; Dropouts; Required Courses; Repetition; Achievement Rating; Reputation; ACT Assessment
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) To Be Continued: Congress Enacts Temporary Funding Mechanism to Keep Government Operating Until March 2013; Bill Provides Across-the-Board Increase in Funding of 0.612 Percent; (2) Sequestration Would Be "Deeply Destructive": OMB [Office of Management and Budget] Report Examines Impact of $1.2 Trillion in Spending Cuts Scheduled for January 2; (3) "The Condition of College and Career Readiness 2012": Only 25 Percent of 2012 High School Graduates Considered "College Ready" in Four Core Subjects, According to ACT Results; (4) "Education at a Glance 2012": Annual OECD Report Ranks U.S. Educational Performance Versus International Competitors; and (5) "Back on Track": New Report Highlights Dropout Recovery Programs in the Southwest. (Contains 1 chart and 3 footnotes.) (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: