Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 11, Number 16
Quelle(2011), (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterNational Standards; Educational Finance; Politics of Education; High School Graduates; Public Education; Educational Policy; Electronic Learning; Budgets; Public Agencies; National Competency Tests; High Schools; Academic Standards; State Standards; Educational Assessment; Career Readiness; College Readiness; Critical Thinking; Academic Achievement; National Assessment of Educational Progress
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) Alliance for Excellent Education Announces New Center for Secondary School Digital Learning and Policy: Center's Work in Digital Learning to Be Integrated into All Alliance Policy Areas; (2) Path to a Strong Future: Duncan Testifies Before Senate Appropriations Subcommittee on the U.S. Department of Education's Budget; (3) Seizing the Opportunity: Alliance Report Offers Federal Recommendations on Digital Learning and Technology; (4) New Alliance Brief Calls For Assessments That Measure Deeper Learning; (5) "Mapping State Proficiency Standards onto the NAEP Scales": Most States' Proficiency Marks Still Fall Below National Standards, Report Finds; and (6) The Condition of College and Career Readiness: Only One in Four High School Graduates Considered "Ready" for College, ACT Finds. (Contains 1 footnote.) (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: