Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Alliance of Concurrent Enrollment Partnerships (NACEP)
TitelAccreditation Guide for Peer Reviewers and Applicants. Version 2.0
Quelle(2012), (36 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Accreditation (Institutions); College School Cooperation; Dual Enrollment; Academic Standards; Partnerships in Education; Peer Evaluation; Difficulty Level
AbstractThe National Alliance of Concurrent Enrollment Partnerships (NACEP) works to ensure that college courses offered in high schools are as rigorous as courses offered on the sponsoring college campus. As the sole accrediting body for concurrent enrollment partnerships, NACEP helps these programs adhere to the highest standards so students experience a seamless transition to college and teachers benefit from meaningful, ongoing professional development. This guide is intended to provide consistent information to NACEP Accreditation Peer Reviewers and Applicants on the interpretation of NACEP's Standards, the range of acceptable practices, frequently asked questions about the Standards, and advice on assembling a well-designed accreditation application to facilitate peer review. It is intended to help programs that are conducting self-studies in anticipation of applying for NACEP accreditation in 2013 and beyond. This guide does not include a detailed description of the accreditation process or timeline. The most up to date timeline, application instructions and forms can be found on the NACEP website. (Contains 2 footnotes.) (ERIC).
AnmerkungenNational Alliance of Concurrent Enrollment Partnerships. 126 Mallette Street, Chapel Hill, NC 27516. Tel: 919-593-5205; Fax: 877-572-8693; e-mail: information@nacep.org; Web site: http://www.nacep.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: