Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionColleges Ontario (Canada); Association of Colleges of Applied Arts and Technology of Ontario (ACAATO) (Canada)
TitelColleges 2006 Results Report: Ontario's Colleges Succeed in Reaching Higher. ACAATO Document
Quelle(2006), (68 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterForeign Countries; Economic Opportunities; Economic Progress; College Outcomes Assessment; College Role; Economic Impact; Access to Education; Educational Quality; Accountability; Educational Improvement; Improvement Programs; Change Strategies; Economic Change; Educational Change; Educational Opportunities; Outreach Programs; Economic Development; Investment; Human Capital; Education Work Relationship; Institutional Characteristics; Employment Potential; Educational Indicators; Canada
AbstractOntario's 24 colleges drive economic growth and social prosperity in the province. Rapidly evolving technologies continue to change the nature of work in every industry sector and the requirements placed on workers at every level. As a result, Ontario must increasingly rely on a workforce with the skills and education to translate change into economic opportunity. By investing to improve access, quality and accountability at Ontario's colleges, the Ontario government underscored the critical role of colleges in creating wealth and prosperity for Ontarians. Two years of funding under the Reaching Higher Plan have better positioned Ontario's colleges to fulfill that role. This paper presents findings from the 2006 survey of Ontario colleges. (ERIC).
AnmerkungenColleges Ontario. 20 Bay Street Suite 1600, Toronto, Canada M5J 2N8. Tel: 647-258-7670; Fax: 647-258-7699; Web site: http://collegesontario.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: