Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenFinn, Chester E. (Hrsg.), Jr.; Fairchild, Daniela R. (Hrsg.)
InstitutionThomas B. Fordham Institute
TitelEducation Reform for the Digital Era
Quelle(2012), (143 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCharter Schools; Quality Control; Educational Change; Educational Technology; Influence of Technology; Blended Learning; Web Based Instruction; Educational Finance; Governance; Educational Policy; School Personnel; Educational Quality; Barriers; Policy Analysis; Costs; Teacher Role; Teacher Effectiveness; Educational Innovation; Teacher Education; Unions; Work Environment; Educational Environment; Distance Education; Educational History; Commercialization; Expenditure per Student; Pupil Personnel Services; Academic Support Services; Standards; Elementary Secondary Education; Alabama; California; Florida; Georgia; Massachusetts; New York; Ohio; Pennsylvania; Utah; Wisconsin
AbstractWill the digital-learning movement repeat the mistakes of the charter-school movement? How much more successful might today's charter universe look if yesterday's proponents had focused on the policies and practices needed to ensure its quality, freedom, and resources over the long term? What mistakes might have been avoided? Damaging scandals forestalled? Missed opportunities seized? Can we be smarter about taking high-quality online and blended schools to scale--and to educational success? Yes, says this volume, as it addresses such thorny policy issues as quality control, staffing, funding, and governance for the digital sector. In these pages, the authors show how current arrangements need to change--often radically--if instructional technology is to realize its potential. Each chapter contains endnotes. (As Provided).
AnmerkungenThomas B. Fordham Institute. 1701 K Street NW Suite 1000, Washington, DC 20006. Tel: 202-223-5452; Fax: 202-223-9226; e-mail: backtalk@edexcellence.net; Web site: http://www.edexcellence.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: