Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSauntson, Helen
TitelApproaches to Gender and Spoken Classroom Discourse
Quelle(2012), (248 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN0-2302-2994-8; 978-0-2302-2994-5
SchlagwörterDiscourse Analysis; Classroom Communication; Gender Differences; Language Role; Sexual Identity; Homosexuality; Feminism; Critical Theory; Educational Environment
AbstractGender is a hotly debated topic in the field of education. The role that language plays in educational contexts especially in the classroom has long been acknowledged. Innovatively combining approaches in the analysis of classroom discourse, this book offers rich empirical findings as well as being theoretically interesting and valuable. (Contains 13 tables and 3 figures.) (As Provided).
AnmerkungenPalgrave Macmillan. 175 Fifth Avenue, New York, NY 10010. Tel: 888-830-8477; Fax: 800-672-2054; Web site: http://www.palgrave-usa.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: