Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAllen, I. Elaine; Seaman, Jeff
InstitutionSloan Consortium
TitelSizing the Opportunity: The Quality and Extent of Online Education in the United States, 2002 and 2003
Quelle(2003), (32 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Electronic Learning; Online Courses; Web Based Instruction; Blended Learning; National Surveys; Comparative Analysis; Higher Education; Outcomes of Education; Student Characteristics; Institutional Characteristics; Educational Policy; Strategic Planning; Student Attitudes; Teacher Attitudes; College Students; College Faculty; College Instruction; Private Colleges; Public Colleges; Proprietary Schools; Educational Quality; Educational Trends; Trend Analysis; Conventional Instruction; Evidence; Program Descriptions; Deans
AbstractThe 2003 Sloan Survey of Online Learning polled academic leaders and was weighted to allow for inferences about all degree-granting institutions open to the public. When asked to compare the online learning outcomes with those of face-to-face instruction a majority said they are equal. Two out of every three also responded that online learning is critical to their long-term strategy. "Sizing the Opportunity: The Quality and Extent of Online Education in the United States, 2002 and 2003" also looks at characteristics of online learners, student and faculty perceptions as well as how private and public institutions approach online learning. An appendix is included. (As Provided).
AnmerkungenSloan Consortium. P.O. Box 1238, Newburyport, MA 01950. Tel: 781-583-7561; Fax: 888-898-6209; e-mail: info@sloanconsortium.org; Web site: http://sloanconsortium.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: