Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCourville, Keith
TitelAction Research: Tiered Instruction in a High School Physics Course
Quelle(2010), (12 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAction Research; Student Surveys; Physics; Science Instruction; Individualized Instruction; Educational Theories; Laboratory Experiments; Classroom Techniques; Student Motivation; Ability Grouping; Secondary School Science; Louisiana
Abstract(Purpose) This article describes the use of tiered instruction, a specific form of differentiation, within the author's high school Physics classroom. A background and discussion on the nature of tiered instruction is also included. (Findings) Topics addressed in this paper include: (1) the necessity of differentiation within the classroom; (2) the basis of differentiation within educational theory; (3) tiered instruction as a form of differentiation; (4) methods of tiered instruction; (5) existing research on tiered instruction's impact on academic parameters; (6) a justification for tiered instruction within a general Physics course; (7) application of tiered instruction in the context of a laboratory exercise; (8) results of student surveys regarding learning and motivation from tiered instruction. (Conclusions) Trends emerged from student surveys showing small, but positive trends in learning and motivation due to the unique grouping of tiered instruction. Further research, with greater depth, sample size, and longitude, should be undertaken to show statistically significant results. (Contains 3 tables.) (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: