Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 7, Number 5
Quelle(2007), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterGraduation Rate; Dropouts; Grade 12; Public Education; Newsletters; Cost Effectiveness; Educational Finance; Educational Quality; Economic Impact; High School Graduates; Reading Achievement; Trend Analysis; State Government; College Preparation; Taxes; Intervention; Class Size; Teacher Salaries; Preschool Education; Small Classes; Mathematics Achievement; Dropout Prevention; North Carolina
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) "The Costs and Benefits of an Excellent Education": U.S. Could Net $45 Billion Annually if One Year's Worth of High School Dropouts Were Cut in Half, According to Leading Researchers in Education and Economics; (2) "Hidden Benefits:" Alliance Calculates that the U.S. Economy Could See $74 Billion in Wealth Accumulation by Raising the High School Graduation Rate; (3) Twelfth-Grade NAEP Math and Reading Scores Finally Released: 2005 Average Reading Score is a Disappointing Six Points Lower than 1992 Score; and (4) State of the States: North Carolina Governor Urges Expansion of Early-College High Schools. (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: