Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionBusiness Roundtable
TitelWhy America Needs High-Quality Early Care and Education
Quelle(2009), (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEarly Childhood Education; Educational Quality; Educational Principles; Employed Parents; Productivity; Employee Absenteeism; Socioeconomic Status; Context Effect; Cost Effectiveness; Disadvantaged Youth; Elementary Secondary Education; Outcomes of Education; Government School Relationship; United States
AbstractBusiness Roundtable (BRT) and Corporate Voices for Working Families (CVWF) believe federal and state efforts to develop early care and education systems for children birth through age five must be based on a set of guiding Principles that define the components of a successful system and high-quality programs. These Principles draw on current early childhood research, lessons from K-12 education reform efforts and applicable lessons from the nation's experience in building a voluntary system of higher education. The six Principles presented in this paper are interconnected; they are not listed in priority order. BRT, CVWF and others will use these Principles to assess existing early education programs; consider philanthropic priorities; evaluate policy proposals on prekindergarten, Head Start and other programs; and formulate policy positions. These principles are: (1) Learning; (2) Standards; (3) Teachers; (4) Parents; (5) Accountability; and (6) Partnerships. Supporting research is appended. A bibliography is included. (ERIC).
AnmerkungenBusiness Roundtable. 1717 Rhode Island Avenue NW Suite 800, Washington, DC 20036. Tel: 202-872-1260; e-mail: info@businessroundtable.org; Web site: http://www.businessroundtable.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: