Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 7, Number 19
Quelle(2007), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Legislation; Federal Legislation; Reading Tests; Academic Achievement; School Policy; Public Education; Newsletters; High Schools; Educational Policy; Conferences (Gatherings); Graduation Rate; High School Graduates; Educational Quality; Grades (Scholastic); Attendance Patterns; Urban Schools; Reading Achievement; Mathematics Achievement; Mathematics Tests; Middle School Students; Illinois
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) From No Child Left Behind to Every Child a Graduate: Members of Congress and Staff Vow that High Schools Will Be Included in NCLB Reauthorization at High School Policy Conference; (2) "Education at a Glance": International Report Finds U.S. Educational Progress Lacking Compared to International Counterparts; (3) Course Grades and Attendance Rates Prime Predictors: New Report Examines What Matters for Staying On Track and Graduating in Chicago Public Schools; and (4) Nation's Report Card Shows Gains in Math and Reading: Fourth Graders Post Highest Scores Ever in Math and Reading Tests, Middle School Students Stagnant in Reading. (Contains 1 footnote.) (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: