Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAlabama Department of Education
Titel2008-2009 Alabama Education Report Card
Quelle(2010), (32 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Public Education; School Safety; Discipline; Federal Legislation; Advanced Placement; High School Graduates; Graduation Rate; Attendance Patterns; Low Income Groups; Reading Achievement; Mathematics Achievement; English (Second Language); Dropout Rate; Academic Achievement; Trend Analysis; Exit Examinations; Mathematics Tests; Reading Tests; Standardized Tests; Student Evaluation; Writing Skills; Science Process Skills; Alternative Assessment; Counties; Teacher Qualifications; Teacher Certification; Financial Support; Expenditure per Student; Costs; Career Education; Technical Education; Special Needs Students; Racial Differences; Minority Groups; Educational Improvement; African Americans; Whites; Hispanic Americans; Asian Americans; Pacific Islanders; American Indians; Alaska Natives; Alabama
AbstractYear after year, the goal of educators, parents, and concerned citizens throughout Alabama is to provide this state's children with the highest level of quality education possible. The future of Alabama's businesses, industries, commerce, labor force, arts, humanities, and countless other areas are determined by the education that is provided to students today. This publication is a compilation of student, staffing, and funding information for the 2008-2009 school year in all Alabama public schools. (ERIC).
AnmerkungenAlabama Department of Education. 50 North Ripley Street, P.O. Box 302101, Montgomery, AL 36104. Tel: 334-242-9700; Web site: http://www.alsde.edu
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: