Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 8, Number 4
Quelle(2008), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHomework; Advanced Placement; Reading Programs; Academic Achievement; College Graduates; Public Education; Newsletters; High Schools; Reading Instruction; Achievement Gap; Scores; Student Evaluation; Educational Change; Student Attitudes; Correlation; Occupational Aspiration; State Government; Graduation Rate; Teacher Persistence; Ohio; Wisconsin
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) The Value of Enhanced Reading Opportunities in High Schools: Report Finds Supplemental Reading Programs Can Improve High School Students' Test Scores; (2) "Closing the Expectations Gap": Achieve Grades States on High School Reform Efforts; (3) AP Report to the Nation: Advanced Placement Participation Increases While Mean Scores Decreases; (4) Do Your Homework!: MetLife Survey Finds Connections Between Attitude About Homework and Student Achievement, Career Aspirations; and (5) State of the State Addresses: A Focus on Boosting College Graduates in Ohio and on Retaining Quality Teachers in Wisconsin. (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: