Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 5, Number 9
Quelle(2005), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigh Schools; Graduation Rate; Dropouts; Credits; Public Education; Newsletters; Public Opinion; Educational Change; Federal Legislation; Educational Improvement; Budgets; Federal Aid; Achievement Gap; Academic Achievement; Dropout Rate; Economic Impact; Change Strategies; Educational Quality; Educational Legislation; College Preparation
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) Americans Speak on Education: Public Credits Education System for U.S. Success in the World, but Worries About Future Unless Changes are Made in High Schools; (2) Pathways for All Students to Succeed: New Senate Legislation Seeks to Raise Graduation Rates and Improve High Schools; (3) Congress Passes Fiscal 2006 Budget: $5.4 Billion Education Amendment Dropped in House-Senate Conference Negotiations; (4) Studying the Past to Impact Today: RAND Examines Narrowing of the Achievement Gap from 1972 to 1992, Makes Recommendations for Today; (5) Is Ignorance Bliss? New Survey Finds a Public Largely Unaware of the High School Dropout Problem and Its Effect on the Economy; and (6) A Call to Action: High School Alliance Issues Six-Point Framework for Transforming High Schools. (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: