Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 4, Number 1
Quelle(2004), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMiddle School Students; Teaching (Occupation); Reading; Graduation Rate; Federal Legislation; Reading Programs; Public Education; Newsletters; Federal Government; High School Students; Educational Legislation; Public Opinion; Superintendents; Administrator Attitudes; Principals; Teacher Qualifications; Teacher Competencies; Educational Change; Government Role; Florida
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) President Calls for New Education Plan: "Jobs for the 21st Century" to Provide Extra Help for Middle and High School Students; (2) Two-Year Anniversary of No Child Left Behind: Perspectives from Paige, Kennedy, the Public, Superintendents, and Principals; (3) Telling the Whole Truth (Or Not): New Reports from the Education Trust Shed Light on Reporting Highly Qualified Teachers and Graduation Rates; (4) Florida Governor Jeb Bush Announces Plan to Create Reading Program for Middle School Students; and (5) More Pay for Better Work: Louis Gerstner's Teaching Commission Calls for Action to Overhaul the Teaching Profession. (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: