Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionVanderbilt University, National Center on Performance Incentives
TitelToward a More Comprehensive Model of Teacher Pay. Research Brief
Quelle(2008), (3 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Salaries; Compensation (Remuneration); Program Effectiveness; Models; Teaching (Occupation); Unions; Program Evaluation; Comparative Analysis; Educational Change; Colorado; Minnesota; New York; Ohio
AbstractIn "Toward a More Comprehensive Model of Teacher Pay"--a paper presented at the February 2008 National Center on Performance Incentives research to policy conference--Julia Koppich examines recent policy initiatives implementing new approaches to teacher pay. Her discussion focuses on four current initiatives: ProComp in Denver, Toledo Review and Alternative Compensation System (TRACS) in Toledo, Minneapolis's alternative compensation system, and New York City's new teacher pay plan. She describes commonalities among the four programs and challenges for future performance pay programs. [This research brief describes work published by the National Center on Performance Incentives in "Toward a More Comprehensive Model of Teacher Pay" by Julia Koppich, Working Paper 2008-06.] (ERIC).
AnmerkungenNational Center on Performance Incentives. Peabody College of Vanderbilt University, PMB #43, 230 Appleton Place, Nashville, TN 37203. Tel: 615-322-5538; Fax: 615-322-6018; e-mail: ncpi@vanderbilt.edu; Web site: http://www.performanceincentives.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: