Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHallgren, Kristin; Boller, Kimberly; Paulsell, Diane
InstitutionMathematica Policy Research, Inc.
TitelPartnering with Families for Early Learning Home Visit Observations. Better Beginnings
Quelle(2010), (12 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSchool Readiness; Home Visits; Parent Participation; Observation; Educational Objectives; Early Childhood Education; Infants; Evaluation Methods; Parent Child Relationship; Washington
AbstractIn 2006, the Gates Foundation launched the Early Learning Initiative to improve the school readiness of Washington State's children through three main strategies: (1) development of high-quality, community-wide early learning initiatives in two communities; (2) enhancement of statewide systems that support early learning; and (3) support for implementation of promising practices. Both Early Learning Initiative demonstration communities are implementing a program called Partnering with Families for Early Learning (PFEL) as part of the home-based early learning (HBEL) services for the Early Learning Initiative. PFEL is a newly designed home visiting program that draws on several curricula, including Partners in Parenting Education and Promoting First Relationships. This brief provides an overview of the observation instruments and describes the content and quality of the observed PFEL home visits. (Contains 6 tables and 10 footnotes.) (ERIC).
AnmerkungenMathematica Policy Research, Inc. P.O. Box 2393, Princeton, NJ 08543-2393. Tel: 609-799-3535; Fax: 609-799-0005; e-mail: info@mathematica-mpr.com; Web site: http://www.mathematica-mpr.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: