Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenGoodman, Christie L. (Hrsg.)
InstitutionIntercultural Development Research Association
TitelIDRA Newsletter. Volume 37, No. 1
Quelle(2010), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN1069-5672
SchlagwörterTeacher Effectiveness; Educational Change; Science Instruction; Newsletters; Language Proficiency; Curriculum; Individualized Instruction; Student Diversity; Court Litigation; Mentors; At Risk Students; Disadvantaged Youth; Minority Groups; Teacher Attitudes; English (Second Language); Low Income Groups; Racial Bias; Culturally Relevant Education; Trust (Psychology); Peer Teaching; Teacher Collaboration; Teaching Methods; Classroom Techniques; Demonstrations (Educational); Vocabulary Development; Student Participation; Financial Support; Educational Finance; Arizona; California
AbstractEach edition of the IDRA Newsletter strives to provide many different perspectives on the issues in education topics discussed and to define its significance in the state and national dialogue. This issue focuses on Curriculum Quality and includes: (1) Suggestions for Conducting Effective Teaching Demonstrations in Classrooms with Diverse Learners (Abelardo Villarreal); (2) Differentiating Science Instruction using Language Proficiency Standards (Veronica Betancourt and Kristin Grayson); (3) Youth Matters (Josie Danini Cortez); and (4) Supreme Court Ruling in Horne vs. Flores is a Missed Opportunity (Statement by Dr. Maria Robledo Montecel). (Individual articles contain resources.) (ERIC).
AnmerkungenIntercultural Development Research Association. 5835 Callaghan Road Suite 350, San Antonio, TX 78228-1190. Tel: 210-444-1710; Fax: 210-444-1714; Web site: http://www.idra.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: