Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWendler, Cathy; Bridgeman, Brent; Cline, Fred; Millett, Catherine; Rock, JoAnn; Bell, Nathan; McAllister, Patricia
InstitutionEducational Testing Service
TitelThe Path Forward: The Future of Graduate Education in the United States
Quelle(2010), (71 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterGraduate Study; Educational Quality; Employment Qualifications; Educational Improvement; School Business Relationship; Industry; United States
AbstractIt has been argued that in the knowledge economy, a graduate degree will become the new bachelor's degree, the minimal education credential that high-skills employers require. If that is so, then the United States is in peril of losing its competitive edge, with long-term consequences for the economy, its citizens' quality of life, and its global standing. This report examines the data behind these assertions, and proposes a set of recommendations to strengthen U.S. graduate education in partnership with industry and government. Policymakers, institutions of higher education, and business leaders all have a stake in the process of producing well-prepared graduate degree holders. People with graduate degrees teach in schools and universities, drive innovation, attract intellectual and commercial investment, and strengthen American prestige and economic power. This report provides a clear view of the roadblocks and the pathways to a graduate degree and to an improved system of graduate education in the United States. (Contains 3 tables and 6 figures.) (ERIC).
AnmerkungenEducational Testing Service. Rosedale Road Mailstop 19R, Princeton, NJ 08541-0001. Tel: 609-921-9000; Fax: 609-734-5410; Web site: http://www.ets.org and Council of Graduate Schools. One Dupont Circle NW Suite 230, Washington, DC 20036. Tel: 202-223-3791; Fax: 202-331-7157; Web site: http://www.fgereport.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: