Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRiehl, Bambi
InstitutionPEPNet Midwest
Titel2009 PEPNet Postsecondary Interpreting and Speech-to-Text Survey Summary. Advancing Educational Opportunities for People Who Are Deaf or Hard of Hearing
Quelle(2010), (19 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Partial Hearing; College Faculty; Educational Finance; National Surveys; Postsecondary Education; Federal Programs; High Schools; Community Colleges; Video Technology; Computer Software; Computer Uses in Education; Deafness; Educational Practices; Personnel Policy; Personnel Selection; Compensation (Remuneration); Transcripts (Written Records); Student Personnel Workers; Student Personnel Services; Deaf Interpreting; Assistive Technology
AbstractPEPNet gets frequent requests for information about interpreter/speech-to-text position development. Determining or analyzing a salary is often part of this challenge and the people at PEPNet trust the information in this paper will be helpful to postsecondary programs. This is the sixth survey produced by PEPNet-Midwest and the University of Wisconsin-Milwaukee; the first three were very small projects, and the survey and results have gotten significantly more detailed each time they survey participants. During 2009 123 campus representatives participated in the survey. This paper presents the survey findings. (ERIC).
AnmerkungenPEPNet-Midwest. Saint Paul College, 235 Marshall Avenue, Saint Paul, MN 55102, Tel: 651-846-1337; Fax: 651-221-1339; e-mail: pepnetmidwest@pepnet.org; Web site: http://www.pepnet.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: