Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStix, Andi; Hrbek, Frank
InstitutionAssociation for Supervision and Curriculum Development
TitelTeachers as Classroom Coaches: How to Motivate Students Across the Content Areas
Quelle(2006), (180 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-1-4166-0411-2
SchlagwörterLeitfaden; Classroom Techniques; Motivation Techniques; Coaching (Performance); Individualized Instruction; Student Motivation; Learner Engagement; Group Instruction; Educational Strategies; Teacher Role
AbstractHere's a book that explains how proven coaching strategies can help you inspire students and boost their performance in any subject and grade level. Discover why a coaching environment creates more student motivation and higher engagement, and learn the strategies and techniques that winning coaches use to help groups and individuals work more productively, overcome difficulties, and achieve meaningful and measurable goals. (As Provided).
AnmerkungenAssociation for Supervision and Curriculum Development. 1703 North Beauregard Street, Alexandria, VA 22311-1714. Tel: 800-933-2723; Tel: 703-578-9600; Fax: 703-575-5400; Web site: http://www.ascd.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: