Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTheimer, James E.
InstitutionDesignShare
TitelA Design that Teaches Others. Learning by Design: Part I
Quelle(2009), (3 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSchool Buildings; Natural Resources; Architecture; Educational Environment; School Construction; Teaching Methods; Recycling; Conservation (Environment)
AbstractEducating our children about our planet is a good idea, but if seeing is believing, then maybe we should consider that the next generation of school buildings such as the Redding School of the Arts can serve as potent educational tools for our teachers to utilize in their lesson plans on how to preserve our planet. Buildings are too rarely designed to take the environment into consideration, as historically this just hasn't ranked highly with the world's builders. Deforestation, depletion of natural resources, and contamination of the air and water are the result. So how does a building become a teacher? This article provides the answer. [This article is the first part of a three-article series. For Part II, see ED507920. For Part III, see ED507919.] (ERIC).
AnmerkungenDesignShare. 4937 Morgan Avenue South, Minneapolis, MN 55409-2251. Tel: 612-929-6129; Tel: 612-929-3520; Web site: http://www.designshare.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: