Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenMcAllister, Deborah A. (Hrsg.); Deaver, Sharon R. (Hrsg.)
TitelCulminating Experience Action Research Projects, Volume 11, Fall 2007
Quelle(2008), (504 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Certification; Graduate Study; Teacher Education; Masters Degrees; Action Research; Student Teaching; Student Projects; Inquiry; Online Courses; Computer Uses in Education; Management Systems; Computer Mediated Communication; Reading Comprehension; Reading Instruction; Males; Gender Issues; Correlation; Thinking Skills; Visual Arts; Music; Attention Deficit Disorders; Teaching Methods; Classroom Environment; Photography; Literacy Education; Interpersonal Competence; Cues; Visual Stimuli; Pretests Posttests; Social Studies; Simulation; Multiplication; Mathematics Instruction; Reading Interests; Urban Schools; Visual Literacy; Art Education; Student Needs; Space Utilization; Classroom Techniques; Grade 4; Elementary School Students; Middle School Students; High School Students; Internet; Literature; Integrated Curriculum; Language Arts; Parent Participation; Learning Strategies; Metacognition; Study Habits; English (Second Language); Adult Education; Art Activities; Tennessee

Aufbaustudium; Graduiertenstudium; Hauptstudium; Lehrerausbildung; Lehrerbildung; Projektforschung; Teaching practice; Unterrichtspraxis; Schulprojekt; Online course; Online-Kurs; Computernutzung; Computerkonferenz; Leseverstehen; Leseunterricht; Male; Männliches Geschlecht; Geschlechterfrage; Korrelation; Denkfähigkeit; Optische Gestaltung; Musik; Attention deficit hyperactivity disorder; ADHS; Aufmerksamkeits-Defizit-Hyperaktivitäts-Störung; Aufmerksamkeitsstörung; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode; Klassenklima; Unterrichtsklima; Fotografie; Interpersonale Kompetenz; Stichwort; Gemeinschaftskunde; Simulation program; Simulationsprogramm; Multiplikation; Mathematics lessons; Mathematikunterricht; Leseinteresse; Urban area; Urban areas; School; Schools; Stadtregion; Stadt; Schule; Literacy; Visualization; Visualisation; Schreib- und Lesekompetenz; Visualisierung; Arts; Education; Art in Education; Kunst; Bildung; Erziehung; Raumnutzung; Klassenführung; School year 04; 4. Schuljahr; Schuljahr 04; Middle school; Middle schools; Student; Students; Mittelschule; Mittelstufenschule; Schüler; Schülerin; High school; High schools; Oberschule; Studentin; Literatur; Sprachkultur; Elternmitwirkung; Learning methode; Learning techniques; Lernmethode; Lernstrategie; Meta cognitive ability; Meta-cognition; Metakognitive Fähigkeit; Metakognition; Study behavior; Study behaviour; Studienverhalten; English as second language; English; Second Language; Englisch als Zweitsprache; Adult; Adults; Adult basic education; Adult training; Erwachsenenbildung; Künstlerische Tätigkeit
AbstractAs a part of the teacher licensure program at the graduate level at The University of Tennessee at Chattanooga (UTC), the M.Ed. Licensure candidate is required to complete an action research project during a 3-semester-hour course that coincides with the 9-semester-hour student teaching experience. This course, Education 590 Culminating Experience, requires the student to implement an action research plan designed through (a) the Education 500 Introduction to Inquiry course, (b) one of the two learning assessments required during student teaching, or (c) a newly-designed project not used as one of the learning assessments. With funding through a UTC Teaching, Learning, and Technology Faculty Fellows award, the Education 590 course is conducted through the use of an online, course management system (Blackboard Learning System Release 6), allowing for asynchronous discussion and use of the digital drop box feature for submitting required papers. The course syllabus for Education 590 Culminating Experience is presented in the next section, followed by action research projects from fall semester 2007. [For volume 10, see ED500752.] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: