Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDwyer, Carol A.; Millett, Catherine M.; Payne, David G.
InstitutionEducational Testing Service, Princeton, NJ.
TitelA Culture of Evidence: Postsecondary Assessment and Learning Outcomes. Recommendations to Policymakers and the Higher Education Community
Quelle(2006), (35 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCollege Outcomes Assessment; General Education; Thinking Skills; Labor Force; Readiness; Academic Achievement; Interpersonal Competence; Student Participation; Test Construction; Higher Education; Accountability; Institutional Characteristics; Input Output Analysis; Test Validity; Accreditation (Institutions); National Assessment of Adult Literacy; National Survey of Student Engagement
AbstractDeveloping a comprehensive strategy for postsecondary education that will meet the needs of America's diverse population and help ensure our ability to compete in the global economy is vital to the growth of our nation. Key to improving performance of our colleges and universities is measuring that performance. In this paper, the authors assert that to understand the value added to student inputs by the college experience, it is essential to address three measurements: student input measures, student output measures, and a measure of change between inputs and outputs. The paper also briefly reviews principles of fair and valid testing that pertain to the assessments being recommended. (Contains 11 endnotes, 1 table, and 2 figures.) (ERIC).
AnmerkungenEducational Testing Service. Rosedale Road Mailstop 19R, Princeton, NJ 08541-0001. Tel: 609-921-9000; Fax: 609-734-5410; Web site: http://www.ets.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: