Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBeninghof, Anne
TitelEngage ALL Students through Differentiation
Quelle(2006), (160 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN1-8845-4879-2; 978-1-8845-4879-6
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Educational Strategies; Elementary Secondary Education; Lesson Plans; Student Motivation; Comprehension; Recall (Psychology); Student Participation; Review (Reexamination); Models; Reprography
AbstractThis creative, hands-on, research-based book introduces the Engage ALL Students lesson-planning model--a model that can be used across the curriculum with all readiness levels and learning styles. In addition, the author provides 50 innovative, teacher-tested strategies that are easily adaptable to a wide range of lesson objectives. Reproducibles are included. After an introduction, this books is divided into 7 sections: (1) A Lesson Plan Model for Engaging ALL Students; (2) Strategies and Perceptual Modalities Table; (3) Putting the Strategies to Work; (4) Strategies for Understanding and Remembering; (5) Strategies for Summarizing; (6) Strategies for Encouraging Participation; and (7) Strategies for Review and Practice. An Index is included. (ERIC).
AnmerkungenCrystal Springs Books. 10 Sharon Road, P.O. Box 500, Peterborough, NH 03458. Tel: 800-321-0401; Fax: 866-604-7367; e-mail: info@crystalsprings.com; Web site: http://www.crystalspringsbooks.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: