Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enButler, Norman L.; Griffith, Kimberly Grantham; Kritsonis, William Allan
TitelAn Ontological Update: Are Polish Higher School Learners Consistent in Their Agreement with Cheating in Examinations Sessions?
Quelle4 (2007), (3 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterForeign Countries; Tests; Cheating; College Students; Student Attitudes; Higher Education; Poland
AbstractThe purpose of this ontological look is to determine if Polish higher school learners are consistent in their agreement in favor of cribbing in exams. Seventeen students who study at AGH University of Science Technology, Cracow, Poland and Cracow Pedagogical University were surveyed, and the authors found that only 35% of the learners are in agreement with cheating in examinations. Therefore, the research prediction was not confirmed. The theoretical framework for this article is provided by the general idea of the school as an organization and social institution. (Author).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: