Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHawkins, Brian L.; Rudy, Julia A.; Madsen, Joshua W.
InstitutionEDUCAUSE, Washington, DC.
TitelEDUCAUSE Core Data Service, 2003. Summary Report
Quelle(2004), (109 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Higher Education; Information Technology; Institutions; Classification; Expenditures; Tables (Data); Trend Analysis; School Surveys; Strategic Planning
AbstractThis EDUCATE Core Data Service 2003 Summary Report is the second report published as part of the CDS program. Before delving into the five major sections that follow this introductory section (each of which parallels and summarizes data from a section of the core data survey), we encourage you to read this introduction to fully understand the CDS program, especially its underlying principals appropriate use policies, methodology (including use of Integrated Postsecondary Education Data System, or IPEDS, data), how data are analyzed and presented in this summary report, and what is new this year. Appended are: Historical Context; 2003 Core Data Service Participating Institutions; 2003 Core Data Survey Questionnaire; Glossary of Terms from the 2003 Core Data Survey; and Carnegie Classification Definitions. (Contains an index.) (ERIC).
AnmerkungenEDUCAUSE
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: