Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAnoka County Community Health and Environmental Services, Coon Rapids, MN.; Multi-Cultural Educational Services, Coon Rapids, MN.
TitelGrowth and Development [with Translations in Hmong, Laotian, Vietnamese, Nuer, Arabic, Somali, Bosnian, Russian, and Spanish].
Quelle(1998), (125 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; laotisch; vietnamesisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Arabic; Child Development; Child Rearing; Culturally Relevant Education; Discipline; English (Second Language); Hmong; Immigrants; Lao; Parent Child Relationship; Parent Education; Russian; Somali; Spanish; Uncommonly Taught Languages; Vietnamese
AbstractThis culturally appropriate booklet, written in English and Hmong, Laotian, Vietnamese, Nuer, Arabic, Somali, Bosnian, Russian, and Spanish, describes what to expect from birth to 5 years of age. The booklet explains that different cultures have different child rearing practices that influence the course of the child's development, and there are strengths in every culture. It focuses on the following: communicating with the baby (e.g., holding, talking, reading, listening, pointing out new things, and offering positive feedback); the need to learn English as a second language as well as to maintain the primary language; discipline; and what to expect developmentally from age infant to 18 months. Developmentally appropriate suggestions for playtime activities are provided to increase learning. (Adjunct ERIC Clearinghouse for ESL Literacy Education.) (SM)
AnmerkungenMulti-Cultural Educational Services, 832 104th Lane, N.W., Coon Rapids, MN 55433. Tel: 763-767-7786; Web site: http://www.mcedservices.com.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: