Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBlankenship, Glen
InstitutionJapan Foundation, Tokyo. Center for Global Partnership.
TitelAn Introduction to Instructional Materials about Japan. Workshop Leader's Manual.
Quelle(1996), (44 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Area Studies; Asian Studies; Cultural Awareness; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; Inservice Education; Instructional Materials; Japanese Culture; Multicultural Education; Non Western Civilization; Social Studies
AbstractThis manual is designed to support teachers in implementing the instructional resource guides "Instructional Materials about Japan." The materials in this guide provide the basis for a full-day inservice training session. The suggested format can be modified to meet the needs of individual workshop leaders, various audiences, and different time frames. All materials needed to conduct the workshop are included with a detailed agenda, introductory activities, information on the instructional units, support materials, and discussion on planning and implementing local workshops. (EH)
AnmerkungenThe Japan America Society of Georgia, 225 Peachtree Street, Suite 710 South Tower, Atlanta, GA 30303. Tel: 404-524-7399.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: