Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAlabama State Dept. of Education, Montgomery.
TitelAlabama English Language Course of Study: Assessment Correlation.
Quelle(1999), (563 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAchievement Tests; Correlation; Course Content; Curriculum; Elementary Secondary Education; English; Language Arts; Standards; State Programs; Testing Programs; Alabama; Alabama High School Graduation Examination; Stanford Achievement Tests
AbstractThis document is designed to show the connection between the required state-written curriculum (courses of study) and the state-tested curriculum (the Alabama High School Graduation Examination and the Stanford Achievement Test, Ninth Edition [Stanford 9]) in English Language Arts. The document illustrates that courses of study content standards embody both Alabama High School Graduation Examination and Stanford 9 objectives, demonstrating that local education agencies may feel confident developing local curriculum based on one document: the state course of study. Each page of this document contains four columns. The first is the course of study content standards, and the second places the Alabama High School Graduation Exam objectives, with eligible content, beside the related content standard. The third column contains an "X" for the Stanford 9 correlation to the course of study, indicating that one or more components of the content standard is tested on the Stanford 9. The fourth column is designed for local use; a system may choose to list instructional strategies or resources here. The standards are given for kindergarten through grade 11. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: