Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEdiger, Marlow
TitelTesting and Evaluating Student Achievement in Reading.
Quelle(2001), (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterStellungnahme; Academic Achievement; Elementary Secondary Education; Portfolio Assessment; Portfolios (Background Materials); Reading Achievement; Reading Comprehension; Standardized Tests; Student Evaluation
AbstractThere are a plethora of ways which may be used to ascertain learner achievement in reading. This paper discusses such procedures. Comprehensive teacher observation of reading, using quality criteria, can be an excellent approach to assess reading progress. Selected criteria are discussed. Six categories of word recognition skills are important. Reading comprehension, with its different levels of complexity, is also critical, and can be assessed through teacher observation. Portfolios that include well-chosen items may also indicate student progress and achievement in reading. State mandated reading tests offer certain strengths, but also have much need for improvement. A plethora of problems are involved with using tests results from mandated testing for punishment to "get schools in line." (Contains 12 references.) (SR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: