Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenScofield, Richard T. (Hrsg.)
TitelSchool-Age NOTES, 2000-2001.
Quelle21 (2001) 1-12, (98 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN0278-3126
SchlagwörterAfter School Education; After School Programs; Art Activities; Classroom Design; Credentials; Divorce; Dramatic Play; Elementary Education; Elementary School Students; Enrichment Activities; Family Life; Holidays; Literacy; Newsletters; Praise; School Age Day Care; Science Activities; Summer Programs
AbstractThis document is comprised of the 12 monthly issues of a newsletter providing support and information for providers of child care for school-age children. The featured articles for each month are: (1) "Re-Evaluating Praise" (September); (2) "Making the Season Brighter: Tips To Create More Inclusive Holiday Programs" (October); (3) "Transitions: Changes in Place, Time, and Experience" (November); (4) "Status of SAC Credentialing" (December); (5) "Children and Divorce: How Staff Can Manage the Aftermath" (January); (6) "The Human Side of Space and Environment" (February); (7) "Literacy in After-School & Summer Programs" (March); (8) "Summer & School-Agers' Developmental Needs" (April); (9) "How Art Helps Children Grow: 7 Good Things for You To Know" (May); (10) "Summertime Studies: Science & Art Activities" (June); (11) "Dramatic Play: More than Pretending" (July); and (12) "Supporting Family Diversity" (August). Regular features in the newsletter include activity suggestions, information on conferences and resources, and editorials. (EV)
AnmerkungenSchool Age NOTES, P.O. Box 40205, Nashville, TN 37204 (12-issue subscription, $26.95). Tel: 800-410-8780 (Toll Free); Tel: 615-279-0700; Fax 615-279-0800; Web site: http://www.schoolagenotes.com.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: