Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenSimmons, Alison (Hrsg.)
InstitutionSystem for Adult Basic Education Support, Boston, MA.
TitelAdventures in Assessment: Learner-Centered Approaches to Assessment and Evaluation in Adult Literacy, 2000. Volume 12: Experiences with Standards-Based Reform.
Quelle12 (2000), (75 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAdult Basic Education; Adult Literacy; Curriculum Development; Educational Assessment; Educational Improvement; Educational Planning; English (Second Language); Evaluation Methods; Inservice Teacher Education; Literacy Education; National Standards; Second Language Instruction; State Standards; Student Evaluation; Teacher Evaluation; Teaching Methods; Theory Practice Relationship; Test of Adult Basic Education
AbstractIn this volume of "Adventures in Assessment," an annual literacy education journal, teachers and practitioners write about their experiences with standards-based reform initiatives at the state and national levels. The following seven articles are included: "What Makes a Good Teacher?" (Marie F. Hassett); "Successful Supervision: Three Perspectives" (Caroline Gear, Rebecca Shiffron, and Steve Kurtz); "A Curriculum Project" (Sherry Spaulding); "A Performance Framework for Teaching and Learning with the Equipped for the Future (EFF) Content Standards" (Peggy McGuire); "Connecting the ESOL (English as a Second Language) Framework to Actual Practice" (Roseann Ritter); "Learning from Experience: To TABE (Test of Adult Basic Education) or Not to TABE One Agency's Options" (Bernie Driscoll); and "Learning and Change: A Phase Two North Carolina ESOL Framework Inquiry Project" (Beth Brockman). (KC)
AnmerkungenSABES/World Education, 44 Farnsworth Street, Boston, MA 02210-1211 ($10). Tel: 617-482-9485; Fax: 617-482-0617; Web site: http://www.sabes.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: