Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRothman, Robert
InstitutionNew American Schools Development Corp.
TitelHow To Make the Link between Standards, Assessments, and Real Student Achievement. Getting Better by Design, Volume 5.
Quelle(1998), (26 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAcademic Achievement; Academic Standards; Educational Change; Elementary Secondary Education; Evaluation; Instructional Effectiveness; Learning Experience; Performance Based Assessment; Performance Factors; Public Schools; Skills; Student Improvement
AbstractEstablishing a solid standards-and-assessment system is only the first step toward the ultimate goal of bringing all students to the standards. But without this first step, all others will fall short. The paper explains the essential role of standards and assessments in improving student achievement and offers solutions to challenges districts face in putting standards, and assessments aligned to them, in place. Standards and assessment are central to all eight designs sponsored by New American Schools (NAS). These designs are aimed at significantly enhancing student learning. Standards and assessments define learning and how educators, parents, and members of the public know whether students have mastered what they need to learn. The paper describes resources the NAS Design Teams offer to help schools implement a standards-based system, and it provides guidance on key challenges districts face as they put such systems in place. (Contains 5 references.) (DFR)
AnmerkungenNew American Schools, 1560 Wilson Boulevard, Suite 901, Arlington, Virginia 22209. Tel: (703) 908-9500; Fax (703) 908-0622.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: