Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenFrerichs, Richard (Hrsg.)
InstitutionMillersville Univ., PA.
TitelA Guide for Early Field Experiences. A Pre-Student Teaching Handbook for ALL Education Majors, Including Undergraduate Students and Post-Baccalaureate Certification Students. Revised.
Quelle(2000), (21 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Administrator Responsibility; Cooperating Teachers; Educational Policy; Elementary Secondary Education; Field Experience Programs; Higher Education; Preservice Teacher Education; Principals; Student Teacher Evaluation; Student Teacher Supervisors; Student Teachers; Student Teaching; Teacher Certification; Teacher Responsibility
AbstractThis guidebook gives student teachers an overview of the early field experiences at Millersville University, Pennsylvania. After a preface and a visual model of teacher education at Millersville University, the guidebook focuses on: policies and procedures for early field experiences; key points for future teachers regarding early field experiences; information about the role of the cooperating teacher in early field experiences; responsibilities of the cooperating teacher; writing final evaluations of the student teacher during early field experiences; responsibilities of the principal during early field experiences; responsibilities of the university supervisor during early field experiences; questions frequently asked by early field experience cooperating teachers; student teaching policies; alternate student teaching; certification testing; and advanced professional studies. (SM)
AnmerkungenOffice of Early Field Experiences, Millersville University, Millersville, PA 17551-0302. Tel: 717-872-3486.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: