Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionJapan Association for Language Teaching, Tokyo.
TitelJALT Journal, 1997.
Quelle19 (1997) 1-2, (364 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; japanisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN0287-2420
SchlagwörterAdvertising; Code Switching (Language); Contrastive Linguistics; Critical Thinking; English (Second Language); Essay Tests; Foreign Countries; Interlanguage; Japanese; Poetry; Pronunciation; Second Language Instruction; Second Language Learning; Student Evaluation; Teaching Methods; Australia
AbstractThe 1997 issues of "JALT Journal" include the following articles: "Influence of Learning Context on Learners' Use of Communication Strategies"; "The Eiken Test: An Investigation"; "Assessing EFL Student Progress in Critical Thinking with the Ennis-Weir Critical Thinking Essay Test"; "Contrastive Rhetoric in Letter Writing"; "Japanese EFL Learners' Test-Type Related Interlanguage Variability"; "Codeswitching in EFL Learner Discourse"; "Japanese and American Television Commercials: A Cultural Study with TEFL Applications"; "Validating a Questionnaire on Confidence in Speaking English as a Foreign Language"; "On Reading-Writing Relationships in First and Foreign Languages"; "Teaching with Music: A Comparison of Conventional Listening Exercises with Pop Song Gap-Fill Exercises";"Learning Pronunciation and Intonation of Japanese through Drama by Beginning Language Students: A Case for Reflective Journals"; "Course Design and Delivery of Hospitality Japanese in Australia" (in Japanese); "Empathy and Teacher Development"; "Answer, Please Answer! A Perspective on Japanese University Students' Silent Response to Questions"; "A Poem in the Process: Haiku as an Alternative to Brainstorming." Issues include articles, research forum, perspectives, and review sections. (Contains extensive references.) (KFT)
AnmerkungenJALT Central Office, Urban Edge Bldg. 5F, 1-37-9 Taito, Taito-Ku. Tokyo 110 Japan. Tel: 81-3-3837-1630.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: