Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enShapiro, Bonnie; Melrose, Sherri
TitelA Research Approach To Bring Student Views into the Creation of Professional Development Experiences.
Quelle(1998), (29 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Foreign Countries; Higher Education; Nurses; Preservice Teacher Education; Professional Development; Science Education; Student Teachers
AbstractThis paper presents two studies in which personal constructs are used to document the nature of learning in professional preparation programs: a study of student teachers and a study of student nurses. Employing narrative inquiry and reflection on construct changes, learners discuss their experiences in the professional preparation programs. Insights from the two studies are described and compared, and a case is made for the inclusion of student voices in the teaching-learning dialogue and in the planning of professional educational programs. (Contains 54 references.) (Author/ASK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: