Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCouncil of Educational Facility Planners, International, Scottsdale, AZ.
TitelForum on School Construction and Modernization.
Quelle(1998), (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Bond Issues; Educational Facilities Improvement; Educational Facilities Planning; Elementary Secondary Education; Meetings; Modernization; Public Schools; School Construction
AbstractEducation, community, and business organizations are now organizing public forums to address school repair and modernization. This report discusses the need for school modernization assistance, the impact of inadequate school facilities on student learning, school construction planning to receive construction bond allocations, and examples of ways modernization bonds help schools. It concludes with a summary of the Forum on School Construction and Modernization held on April 8, 1998, in Phoenix, Arizona. Forum participants discuss the following questions: why it is important to build, repair, and modernize schools; and whether there are successful stories where buildings have been remodeled or constructed that are making a difference in the way children learn. (GR)
AnmerkungenWeb site: http://www.cefpi.com/cefpi/issue/1998schoolforum.html
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: