Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNew York City Board of Education, Brooklyn, NY. Office of Bilingual Education.
TitelRussian/English Interdisciplinary Lessons for General Education and Special Education Students. Pre K-2.
Quelle(1996), (107 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; russisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Animals; Bilingual Education; Early Childhood Education; English (Second Language); Folk Culture; Food; Interdisciplinary Approach; Mathematics Instruction; Minerals; Russian; Science Instruction; Special Education; Standards; Thematic Approach; Toys
AbstractThe materials consist of two thematic science and mathematics lessons at each of four instructional levels (pre-kindergarten, kindergarten, grade 1, grade 2) designed for use by both Russian bilingual and English-monolingual teachers in general and special education programs. The lesson themes and objectives correspond to learning and performance standards established for New York City (New York) public schools. Pre-kindergarten lesson topics include different types of animals that live in Russia and proficiency in using numerals from 1-6. Kindergarten-level lessons, on the theme of food, include a lesson in capacity and estimation and one on how heat changes food. First-grade lessons, on the theme of Matroyshka dolls, are on estimating the capacity of the dolls and on increasing and decreasing order. Second-grade lessons, on amber, address comparison and contrast (geometric shapes of amber) and its electrical properties. Each grade-level unit includes background information on the topic, behavioral objectives, key vocabulary, a list of materials needed, motivational ideas, procedures, extension activities, adaptations for special education students, a text, and illustration(s). The full text of each lesson and exercises is presented in both English and Russian. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: