Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Giampaolo, Chloe |
---|---|
Institution | Center for International Education (ED), Washington, DC. |
Titel | Journey to South Africa: A Cultural Experience, Grade 7. Performance-Based Instructional Task. Fulbright-Hays Summer Seminar Abroad 1996 (South Africa). |
Quelle | (1996), (53 Seiten)
PDF als Volltext |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; online; Monographie |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; African Studies; Apartheid; Black Studies; Foreign Countries; Grade 7; Instructional Materials; Interdisciplinary Approach; Junior High Schools; Peace; Racial Discrimination; Racial Segregation; Simulation; Social Studies; Teaching Guides; South Africa Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Ausland; School year 07; 7. Schuljahr; Schuljahr 07; Lehrmaterial; Lehrmittel; Unterrichtsmedien; Fächerübergreifender Unterricht; Fächerverbindender Unterricht; Interdisziplinarität; Sekundarstufe I; Frieden; Racial bias; Rassismus; Rassentrennung; Simulation program; Simulationsprogramm; Gemeinschaftskunde; Lehrerhandbuch; Südafrika; Süd-Afrika; Republik Südafrika; Südafrikanische Republik |
Abstract | This interdisciplinary two-week unit simulates a trip to South Africa as part of a U.S. delegation sent to observe what is happening politically, economically, and culturally in the post-apartheid transition. Students explore and experience a number of real-life events and situations which might be encountered on an actual trip. The tasks incorporate the disciplines of social studies, reading, English, mathematics, science, and health. (EH) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |