Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMcCown, Laurie; Fanning, Erin; Eickmeyer, Barbara
InstitutionCoconino Community Coll., Flagstaff, AZ.
TitelAssessment Program Technical Progress Report, 1996-1997.
Quelle(1997), (185 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAnnual Reports; College Outcomes Assessment; College Planning; Community Colleges; Educational Assessment; Educational Improvement; Educational Quality; Educational Strategies; Evaluation Criteria; Evaluation Methods; Institutional Evaluation; Institutional Mission; Models; Organizational Objectives; Pilot Projects; Professional Development; Program Effectiveness; Program Evaluation; School Effectiveness; Self Evaluation (Groups); Two Year Colleges
AbstractCoconino Community College (CCC) annually assesses its institutional effectiveness to demonstrate its commitment to improving programs and services to students. The 1996-97 Assessment Program Technical Progress Report records the assessment and institutional activities enacted during the academic year, detailing the assessment model, timelines, accomplishments, and opportunities for improvement. It includes implementation and outcome information for the following areas: principal committee for institutional effectiveness, professional development, mission-level indicators, program-level review, general education, classroom-level assessment, data systems, pilot projects, and other CCC committee accomplishments. The report concludes with areas for improvement and a report summary. Appendices contain additional material about assessment terms, columns in the college newsletter (CocoNotions), program review reports, new pilot project proposals, pilot project results and CCC 1996-97 year-end reports. (YKH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: