Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFoster, Herbert L.
TitelEbonics, Standard English, and Teacher Expectations.
Quelle(1997), (6 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterStellungnahme; Black Dialects; Black Students; Elementary Secondary Education; English Instruction; Learning; Racial Bias; Social Class; Standard Spoken Usage; Student Behavior; Teacher Behavior; Teacher Expectations of Students; Teacher Student Relationship
AbstractThis paper, the personal recollections of an experienced New York City public school teacher and emeritus professor of education, makes some points about "ebonics" and Black students. The paper states that when Black students in a district are assigned to special education out of proportion to their numbers, there is a fundamental problem. The paper finds that student learning depends upon teacher expectations. The paper concludes that, although schools have worked fairly well for middle class students, they have failed at educating more non-White and lower socio-economic students. It is concluded that how behavioral and academic demands are designed and implemented is the key. (NKA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: