Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenBailey, Tandy (Hrsg.)
InstitutionLanguage Inst. of Japan, Odawara.
TitelCrosscurrents: An International Journal of Language Teaching and Intercultural Communication, Volume 19, Number 2, Winter 1992.
Quelle19 (1992) 2, (96 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN0289-1239
SchlagwörterClass Activities; Classroom Communication; Classroom Techniques; Cultural Awareness; Cultural Differences; English for Academic Purposes; English (Second Language); Error Correction; Foreign Countries; Higher Education; Humor; Independent Study; Instructional Materials; International Education; Japanese; Language Proficiency; Literature Appreciation; Native Speakers; Plagiarism; Science Experiments; Second Language Instruction; Second Language Learning; Secondary Education; Stereotypes; Student Evaluation; Vocabulary Development; China
AbstractArticles on various aspects of second language teaching include: "Global Education Language Teaching Activities" (Kip A. Cates); "Classroom Management in Japanese Colleges and Universities: Some Practical Approaches" (Paul Wadden, Sean McGovern); "Control: An Independent Learning Model" (Don Maybin, Lynn Bergschneider); "Differences in Native and Non-Native Teachers' Evaluation of Japanese Students' English Speaking Ability" (Yuji Nakamura); "Countering Language Plagiarism: A Materials Approach" (Paul Fanning); "Generativism and Behaviorism Reconciled: A Perspective into EFL Teaching in China" (Han Jie); "Vocabulary Caruta" (Alice Svendson); "Activities for the Pre- University Content-Based Classroom" (Al Liebman); "Literature and Furniture: Teaching Literature by Analogy" (Wisam Mansour); "Raising Awareness of Stereotypes" (R. Ken Fujioka); "Errors, Humor, Depth, and Correction in the Eisakubun' Class" (Robert W. Norris); and "Science Experiments in English Class?" (R. Ken Fujioka, Laurie Tellis). Additional book reviews, publications notices, and professional announcements are included. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: