Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenWigglesworth, Gillian (Hrsg.); Elder, Catherine (Hrsg.)
InstitutionApplied Linguistics Association of Australia, Clayton.
TitelThe Language Testing Cycle: From Inception to Washback. Series S, Number 13.
Quelle(1996), (247 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISSN0817-9514
SchlagwörterApplied Linguistics; English (Second Language); Foreign Countries; Hindi; Language Research; Language Tests; Languages for Special Purposes; Second Language Instruction; Test Construction; Test Interpretation; Test Use; Testing; Testing Problems; Time Factors (Learning); Uncommonly Taught Languages; Australia
AbstractA selection of essays on language testing includes: "Perspectives on the Testing Cycle: Setting the Scene" (Catherine Elder, Gillian Wigglesworth); "The Politicisation of English: The Case of the STEP Test and the Chinese Students" (Lesleyanne Hawthorne); "Developing Language Tests for Specific Populations" (Rosemary Baker); "Developing Rating Scales for the Assessment of Second Language Performance" (Carolyn E. Turner, John A. Upshur); "Administering a Performance Test in Fiji Hindi" (Nikhat Shameen, John Read); "Specific-Purpose Language Performance Tests: Task and Interaction" (Tom Lumley, Annie Brown); "Rasch Scaling: How Valid Is It as the Basis for Content-Referenced Descriptors of Test Performance?" (Joy McQueen); "Test Interpretation, Test Use, and Pedagogical Implications" (Micheline Chalhoub-Deville); and "Investigating Washback in Japanese EFL Classrooms: Problems of Methodology" (Yoshinori Watanabe). (MSE)
AnmerkungenLinguistics, The Faculties, Australian National University, Canberra, Australian Capital Territory 0200, Australia.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: