Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionEDUTECH International, Bloomfield, CT.
TitelThe EDUTECH Report. The Education Technology Newsletter for Faculty and Administrators, 1993-1994.
Quelle9 (1994) 1-12, (97 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN0883-1327
SchlagwörterAdministrator Role; Computer Networks; Computer Uses in Education; Curriculum Development; Educational Change; Educational Planning; Educational Technology; Elementary Secondary Education; Higher Education; Information Literacy; Information Systems; Information Technology; Vendors
AbstractThis newsletter examines education technology issues of concern to school faculty and administrators. Regular features in each issue include educational technology news, a book review, and a question and answer column. The cover articles during this volume year are: "The Build-or-Buy Decision: No One Right Answer"; "The National Information Infrastructure" (Bernard W. Gleason); "Information Literacy: Liberal Education for the Information Age" (Patricia Senn Breivik and Dan L. Jones); "The Role of the CIO in the Curriculum Change Process" (John Swearingen); "Seven Basic Principles of Dealing With Vendors"; "Hot Issues 1993-94"; "The Many Layers of Reengineering"; "How to Do A Help Desk Right"; "Do Computers Help Students Learn?" (G. Phillip Cartright); "The One Right Answer for Higher Education"; "Focus on the Foundation: Decision Support Will Happen"; and "Campuses Need Not Wait to Enter Cyberspace" (John V. Lombardi). (MAS)
AnmerkungenEDUTECH International, 120 Mountain Avenue, Bloomfield, CT 06002-1634 ($97 annual subscription).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: