Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenChandler, Paul (Hrsg.); Hodnett, Edda (Hrsg.)
TitelHALT Selected Papers, 1993 with Language Teaching Ideas from Paradise.
Quelle(1993), (78 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch; französisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterFrench; Japanese; Learning Processes; Mass Media Use; Reading Instruction; Second Language Instruction; Spanish; Student Development; Uncommonly Taught Languages; Writing Instruction
AbstractIn section I, papers presented at the Hawaii Association of Language Teachers (HALT) in 1993 are presented. Section II includes a number of projects received from a call for papers simultaneous to the call for the HALT papers. Section 1 contains: "This is Like a Foreign Language to Me: Keynote Address" (Bill VanPatten); "From Discussion Questions to Task-Based Activities" (James F. Lee); "Learner-Relevant Literature: Developing Reading and Writing Strategies in the Intermediate Language Classroom" (Kathryn A. Hoffmann); "Reducing Foreign Language Anxiety in the Learner-Centered Classroom" (Heiko Heinz Schlesiger); "A Novel Approach to Novels" (Dorothy Buchanan); and "Problems of the Bilingual Dictionary: THe Case of French and English" (Kathryn Klingebiel). Section 2 includes:"Use of 'DONT' in French" (Marie Jose Fassiotto) in French; "The Use of the Newspaper in the Foreign Language Classroom: A Student-Centered Project" (Edda D. Hodnett with Paul Chandler); "Student Controlled Learning Environments with Hypercard (TM) and Interactive Multimedia" (Carol Beresiwsky); "From Theory to the Classroom: The Learner-Centered Approach and the Spanish for Business Class" (Rafael Gomez and Frauke Lowensen); and "Japanese Unit: Telephone Activities" (Kyoko Hijirida and Carrie N. Sato). Many papers contains references.) (NAV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: