Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Literacy Secretariat, Ottawa (Ontario).
TitelPolicy Conversation on Workplace/Workforce Literacy (Toronto, Ontario, Canada, January 22-24, 1995): A Report = Dialogue de Politique sur l'Alphabetisation en Milieu de Travail/de la Main-d'Oeuvre (Toronto, Ontario, Canada, 22-24 Janvier, 1995): Un Document de Synthese.
Quelle(1995), (293 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; französisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Adult Basic Education; Adult Literacy; Educational Needs; Educational Policy; Foreign Countries; Government School Relationship; Literacy Education; Policy Formation; Public Policy; Questionnaires; Workplace Literacy; Canada
AbstractThis document is a compilation of a variety of documents that were prepared to summarize and document the Policy Conversation on Workplace and Work Force Literacy that was held in Canada to give concerned individuals an opportunity to share their hopes, concerns, dreams, and visions about key issues in workplace literacy. The following documents are included in this publication: report detailing the mission, structure, and services provided by Canada's National Literacy Secretariat (NLS); "Policy Conversation about Workplace and Work Force Literacy: Yesterday, Today, and Tomorrow" (Jeanne Godin); "Closing Remarks: Policy Conversation on Workplace and Workforce Literacy" (James E. Page); "Reflections of Workforce/Workplace Literacy (Sue Folinsbee); "Surveying the Landscape of Workplace Literacy" (Carol D. MacLeod); participant questionnaire; policy conversation agenda; evaluation summary tabulating evaluations completed anonymously by 23 participants; list of participants; "Review of National Literacy Secretariat Projects" (Brigid Hayes); and alphabetical lists of 43 national and 149 provincial projects supported by the NLS in program years 1987-88 through 1994-95. The entire document is presented in both English and French. (MN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: