Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenSchlenker, Richard M. (Mitarb.)
InstitutionDependents Schools (DOD), Washington, DC. Pacific Region.
TitelBlack Box Activities for Grades Seven-Nine Science Programs and Beyond. A Supplement for Science 1, 2, &3.
Quelle(1993), (157 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Astronomy; Dependents Schools; Electric Circuits; Hands on Science; Inservice Education; Junior High Schools; Science Activities; Science Instruction; Science Process Skills; Science Teachers; Scientific Methodology
AbstractMany times science does not provide us with exact descriptions of phenomena or answers to questions but only allows us to make educated guesses. Black box activities encourage this method of scientific thinking because the activity is performed inside a sealed container requiring the students to hypothesize on the contents and operation of the activity. This collection of hands-on activities was developed by inservice teachers employed by the Department of Defense Dependents Schools Pacific Region and were designed to help students achieve these realizations. The activities included are as follows: (1) "The Mystery Box"; (2) "A Black Box"; (3) "Black Box Activity a Project in Inferring"; (4) Black Box Creating Your Own Constellations"; (5) "Black Box Shadows"; (6) Black Box Activity Electrical Circuits"; (7) "Black Box Grades 6-9"; (7) "Ways of Knowing-Activity 2 The Black Box"; (8) "Black Box Experiment"; (9) "The Hands Down Method of Random Sampling of Icebergs for Polar Bears and Ice Holes. A Black Box Activity"; (10) "Black Box Materials Identification"; and (11) "Milk Carton Madness." Each activity contains an overview, purpose, objectives, procedures, brief discussion of the results obtained in the classroom, and additional suggestions for classroom use. (ZWH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: