Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWirkus, Tom E.
TitelAn Audio-Stimulus Activity To Focus on Listening for Details.
Quelle(1994), (5 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Class Activities; Cooperative Learning; Higher Education; Listening Comprehension; Listening Comprehension Tests; Listening Skills; Secondary Education; Small Group Instruction
AbstractAn instructor developed audio-stimulus activities for use with students and colleagues after attending conferences and short courses where similar activities were conducted. After listening to a tape-recorded "typical scenario" (different for each audience), participants answer a few questions about the scenario. Small groups of students then develop, script, record, and write questions for their own scenarios. Suitable for any middle, secondary, university, or technical college, audio-response activities fulfill the following objectives: (1) work creatively and cooperatively in a group; (2) develop practice in writing; (3) gain an outlet for oral communication practice; and (4) provide practice in presentational skills. (RS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: