Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJordan, Jane
InstitutionAdult Literacy and Basic Skills Unit, London (England).
TitelHelping ESOL Students to Improve Their Pronunciation.
QuelleIn: Adult Literacy and Basic Skills Unit (ALBSU) Newsletter, (1992) 47, (5 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0260-5104
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; English (Second Language); Foreign Countries; Intonation; Language Fluency; Pronunciation; Second Language Instruction; Stress (Phonology)
AbstractKey elements that affect pronunciation are outlined in this supplement to an adult literacy newsletter. Emphasis is on what students need to know about sounds, stress, intonation, and fluency in order to improve their spoken English. Suggestions are offered for identifying students' needs. Exercises are also provided for practicing sounds, word and sentence stress, intonation, and fluency. (Contains 4 references.) (Adjunct ERIC Clearinghouse on Literacy Education) (LB)
AnmerkungenAdult Literacy and Basic Skills Unit (ALBSU), Kingsbourne House, 229-231 High Holborn, London WC1V 7DA, England (free).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Adult Literacy and Basic Skills Unit (ALBSU) Newsletter" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: